Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Budućnost BiH u pet verzija

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 01 maj 2012 17:32
Srđa
"i to besplatno"!

Upravo tako! Poslednji scenario najmanje košta, i zato je najbolji, najbrži i najrealističniji.
Preporuke:
38
5
2 utorak, 01 maj 2012 17:54
Tonči
Jedan od scenarija je da će ljudi poput Kecmana završti na deponiji povijesti a Bosna će da živi, živi i da nastavi svoj tisućljetni državopravni kontinuitet i teritorijalni integritet!
Preporuke:
13
71
3 utorak, 01 maj 2012 18:32
Trajko da traje
Nema verzija za Bosnu ona nestaje ,gubi se iščezava.Žao mi je bošnjaka jer će uvideti tek sada ili malo kasnije kako su ih LATINI vukli za nos.
Preporuke:
41
4
4 utorak, 01 maj 2012 18:36
MR
@Tonči. Da, ali bez hrišćanske (pravoslavne) raje.
Preporuke:
23
4
5 utorak, 01 maj 2012 19:58
Troglavski
Svi ovi scenariji, podrazumijevaju postojanje EU.
Pravo pitanje bi bilo:

Nakon raspada EU koliko dugo Bosna moze postajati?

-----------
Raspad EU kao ekonomske zajednice je matematicki izvjestan
Preporuke:
34
4
6 utorak, 01 maj 2012 20:04
Žiko
Zadnji scenario je najrealniji, najpošteniji i najbolji za sva tri naroda. Onaj ko je protiv zaista je protiv zdravog razuma. Ni jedan narod sam ne može imati tapiju na BiH niti i jedan od tri naroda može biti izbačen iz diobe. Sve se može završiti uz pregovore i dogovore i na kraju to sve ozvaničiti jednom konferencijom. A onda slobodno svako svojim putem i mogli bismo postati dobre komšije.
Preporuke:
26
4
7 utorak, 01 maj 2012 20:05
Tonči
Hrišćanska (pravoslavna) raja je ionako useljeničko tijelo u Bosni.
Domicijelni autohtoni bosanski narodi su Hrvati i Bošnjaci!
Kmetska snaga je došla sa Turcima!
Preporuke:
10
46
8 utorak, 01 maj 2012 20:46
Haralampije
Alkar je postao Tonci
Preporuke:
35
3
9 utorak, 01 maj 2012 23:07
Ovenčan krunom
Samo ću citirati bana Matiju Ninoslava (1240. god) koji u jednoj svojoj povelji Dubrovniku za narod koji živi u Bosni kaže „Srblji”. E sad, to su verovatno Hrvati ili Bošnjaci.
Preporuke:
31
4
10 utorak, 01 maj 2012 23:19
@Tonci
Jak kontinuitet nema sta...prvo Kulin Ban,pa Mehmed Fatih,pa Franjo Josif,pa Branko i Hamdija!
Preporuke:
26
3
11 utorak, 01 maj 2012 23:19
Turas
Nama koji pomalo znamo istoriju jasno je šta nemačka i Engleska vekovima žele.Malu i beznačajnu Srbiju.To bi bilo izvodljivo da postoje i političke i ekonomske zamene za njihove ideje.Ali na Balkanu ne postoje osim Srba snaga koja ga objedinjuje.Sve postojeće je veštačko i istoriski toliko sveže,zadnji ratovi,da bi na nekakav drugačiji način bilo izvodljivo,osim Srbije kao državnog kohezionog centra.Na kraju,nemci to dobro znaju,Srbija je jedina državotvorna zemlja na Balkanu.Sva druga razmišljanja su ne održiva.
Preporuke:
20
2
12 sreda, 02 maj 2012 00:17
Averoes
Pa, nije BIH Srbija pa da joj otimaju teritorije. Pusti snovi... Dok je Bosnjaka bice Bosne! Opstala je kad je najteze bilo, danas bujrum ko god hoce nek krene na nas.
Preporuke:
9
32
13 sreda, 02 maj 2012 02:38
Bob
Sve što je neprirodno i nakaradno samo teži da izumre.
Preporuke:
22
3
14 sreda, 02 maj 2012 05:11
Danilo
Kao i obicno,"naucnici" i politicki stratezi se uvijek prevare,ni jedna od ovih pet opcija nece proci.
A,ono najvaznije niko nije ni spomenuo.A,to je da ce se za Balkan boriti velike sile,Zapad na jednoj strani i Rusija na drugoj.Rusija moze biti sila ili velesila samo ako bude prisutna na evropskim prostorima,a to moze biti samo Balkan,odnosno,srpske zemlje i sve ce uciniti da se tu i nadje.
Zapad je pogrijesio ruseci SFRJ jer je ostavio srpske zemlje Rusima,kao na tanjiru.Rusi u SFRJ ne bi nikada mogli doci zbog Slovenaca,Hrvata i Muslimana.Ali,Zapad je mislio da ce i Rusiju srusiti i rijesiti sve probleme,ali,Srbi su ih u tome sprijecili,i evo,20 godina ih drze u pat poziciji,a Rusija jaca i steze EU Sjevernim i Juznim tokom u samrtnicki zagrljaj.
A vrijeme sve manje radi za EU i SAD.

Rusija je vec prisutna u Srpskoj i jasno je rekla da ima svoje interese tu,a ubrzo ce doci u Srbiju i Crnu Goru,tako da ce se formirati jedna unija srpskih drzava pod pokroviteljstvom Rusije.
Preporuke:
19
5
15 sreda, 02 maj 2012 05:32
Danilo-nastavak
Hrvati iz BiH ce se prikljuciti Hrvatskoj,a Muslimani ce ostati u svojoj "Frtalj dzamahiriji",izolovani i obezglavljeni,fakticki,placace veliku cijenu za glupu politiku Izetbegovica iz devedesetih godina.Da su poslusali Fikreta Abdica,danas bi bili u sastavu skracene Juge sa svim pravima iz stare SFRJ.
Sa ruskim naoruzanjem u srpskim zemljama zavladace dugotrajni mir na Balkanu,nastace ravnoteza straha od nuklearnog oruzja i svi ce se,vremenom,pomiriti s tom situacijom.

Srbi ce konacno odahnuti,Hrvati ce morati zaboraviti granicu na Drini,a Muslimani ce se pomiriti sa sudbinom i pokusavati da se uklope u postojecu situaciju.

SAD i EU vec vide opasnost od Rusije i zato su povele rat protiv Sirije,s jedne strane zbog Irana,a sa druge da Ruse izbace iz njihove jedine baze na Mediteranu.

SAD i EU sada pokusavaju,na brzu ruku,da BiH,Srbiju i Crnu Goru uvuku u NATO i rijese sve probleme,ali im to nece uspjeti,Srbi se nece dati i ostace i dalje kost u grlu zapadnim osvajacima.
Preporuke:
16
6
16 sreda, 02 maj 2012 08:13
Filosofija
@Tonci,Srbi su u Bosni i Hercegovini mnogo mnogo duže od Bošnjaka, kojima je identitet povezan sa vjerom a islam dolazi u Bosnu tek u 15.vjeku.
Manastiri Lovnica, zadužbina Dragutina Nemanjića,1284-1321),
Manastir Papraća, zadužbina takođe Dragutina Nemanjića, Manastir Žitomislić, Manastir Tvrdoš podignut na ostacime crkve iz 4.vjeka, kada su Srbi na ovom području primili hrišćanstvo.
I kao najvažniji dio, činjenica da je Zahumlje bilo pod upravom Rastka Nemanjića sve do njegovog monašenja, a prije toga još u 10.vjeku knez Časlav Klonimirović je vladao Zahumljem i Srbijom.
Neći izlagati istoriju Bosne i Hercegovine, ali ovo su neki opipljivi dokazi, koji su izbjegli rušenja i paljenja raznih ustaša i Otomana.
Preporuke:
25
5
17 sreda, 02 maj 2012 08:17
@Averoes
Vrlo ste militantni. Zasto bi bilo ko isao na vas. Srbi imaju Republiku Srpsku i njima je dovoljno. Unitarna politika Alije Izetbegovica ijasno izrazena u Islamskoj deklaraciji kaze da u Bosni nema mjesta niko osim Bosnjaka, tj.muslimana. Ta i takva iskljucivost vas je i dovela do ove klistofobije i fobije da vas neko prati i da hoce da vas napadne. Niko vas ne mrzi, niko vas ne dira, sta se stalno bunite!
Preporuke:
24
5
18 sreda, 02 maj 2012 09:06
Ilija Garašanin
"U Bosni žive Bošnjaci sva tri veroispovedanja"!(NAČERTANIJE)
Bošnjaci-bogumili su prešli na Islam i postali Bošnjaci-muslimani.
Bošnjaci-pravoslavni su prodali naciju za večeru i postali Srbi-pravoslavni!
Preporuke:
9
28
19 sreda, 02 maj 2012 09:41
Filosofija
Bogumili se nigdje ne spominju u Bosni i njihov broj je inace bio toliko mali da nisu imali nikakvog uticaja na drustvo. To su postpune istorijske besmislice bez ikakvih argumenata!
Garasanin mi nista ne govori, jer ni u istorijskim spisima iz vremena Vizantije a ni iz vremena Otomana nigdje se i nikada ne spominju tzv. Bosnjaci vec iskljucivo Srbi.
Vasa teza je prvobitno bila da Srbi nisu ni postojali u Bosni, vec muslimani, a sada mi to okrecete. Ne morate postovati vase srpske korjene, niko na to ne moze da vas primora. Ali ne mozete izvrtati istorijske cinjenice i potencirati etnicko ciscenje.
Preporuke:
24
6
20 sreda, 02 maj 2012 09:59
Ilija Garašanin
Otkud termin Srbin odnosno Serv?
Pa to je vizantijski termin za sve porobljenje narode. Serv ili Sluga.
Iz vizure vizantije svi porobljeni narodi na tom području su bili Servi (sluge)
Orginalaan termin ste uzeli kao ime naroda, nema šta!!
Preporuke:
11
29
21 sreda, 02 maj 2012 10:39
Filosofija
@Garasanin
Ne, na vizantijskom grckom rijec Σέρβοι (Servi) ne znaci sluga. Grcke rijeci δούλος (dulos) i υπηρέτης (ipiretis) su sinonimi za rijec sluga.
Ne stoji vam ta teorija.
Preporuke:
29
7
22 sreda, 02 maj 2012 11:10
Ilija Garašanin
A da vam serviram neku drugu teoriju ili da vam serviram kavu? Ili pak da se poslužite sami?
Preporuke:
7
29
23 sreda, 02 maj 2012 11:57
ekolog
Profesore Kecmanovicu,Zdravlje planete je jedino merilo koje je zaista bitno zato što bez žive planete ništa drugo nije važno, zato što ništa neće ni postojati.Previše ste opterećeni srpstvom a ne vidite da nestaje čiste vode, vazduha, da nestaju mnoge životinjske vrste, da se zemljini resursi nekontrolisano troše, da i Srbi i Bošnjaci i Hrvati kao i ostali narodi obolevaju od maligni bolesti, da deca umiru po bolnicama dok im sugrađani prikupljaju novčanu pomoć za skupe operacije....
Preporuke:
7
17
24 sreda, 02 maj 2012 13:44
@Ekolog
Jeste, to je od onih bombi koje ste prizeljkivali a kojim nas je zasuo NATo. Vi mislili, bacace bombe samo na Srbe, kad ono Hadzici kod Sarajeva najvise nastradali. Pa vi i dalje prizivajte Amerikance.
Preporuke:
15
4
25 sreda, 02 maj 2012 20:49
au mile
Mučno je čitati komentare Hrvata i Muslimana o njihovoj viziji budućnosti BiH. Svesno ili nesvesno, njihov način razmišljanja hrani ideje etničkog čišćenja ama baš kao što je Pavelić započeo, a Tuđman i Izetbegović nastavili u Krajini i BiH federaciji, gde Srba više nema. Ali njima nije dovovljno etnički čista Hrvatska i BiH federacija, već bi želeli da ukinu i republiku Srpsku i onih milion i kusur Srba reše proterivanjem uzdajući se u Ameriku (pomagala im je 1991-1995) kao što su se nekad uzdali u Hitlera.
Srbi nemaju izlaza već da se bore za svoj opstanak. Ne bi trebalo objavljivati komentare provokatora kao što su to osobe sa pseudonimima Ilija Garašanin i Tonči. Kažem provokatora, zbog poturanja elementarnih istorijskih neistina i falsifikata koji su izašli iz kuhinje istorijskih revizionista proizvedenih za potrebe neoustaške i islamističke državne politike novih zemalja.
Preporuke:
12
6
26 četvrtak, 03 maj 2012 09:16
Prvo skoci pa reci hop
1.

Neki su Bosnu dijelili na salvetama, a neki će to pokušati sročiti u formi analize u utorak.

Forma se možda mijenja, ali suština ostaje iste.

Gnjev i frustracija srpskih nacionalista, ustoličena odlukom međunarodne zajednice 1991. godine zaključcima Mirovne konferencije u Londonu, reflektira se posebice na teritoriji Bosne i Hercegovine već punih 20 godina. Strah od biološkog nestanka (gubitak demografske superiornosti) nije bio samo svojstven Karadžiću prilikom dijeljenja Bosne 1991. i 1992. godine, već je svojstven i današnjim (a i budućim) "mirnodopskim" srpskim političarima koji rješenje za svoje inferiorne reproduktivne vide demofrafskim inžinjeringom kroz "upumpavanje" cca. milion Srba iz Bosne u buduću zajedničku državu Srbiju. Svako drugo rješenje je neprihvatljivo za srpske nacionaliste jer je za njih biti jednak i konstitutivan samo prelazno rješenje ka konačnom ujedinjenju.
Preporuke:
7
9
27 četvrtak, 03 maj 2012 09:22
Prvo skoci pa reci hop
2.Srpski nacionalisti mirovne sporazume ne doživljavaju kao trajno rješenje bilo kojeg političkog pitanja, već isključivo kao prelazno rješenje i predah za realizaciju svojih političkih ciljeva na druge "mirnodopske" načine.U prilog tome i ide izjava Miloševića iz 1993. godine kada je posjetio Bosnu (RS) u pokušaju da nagovori i predoči zašto Srbi treba da pristanu na Vens-Ovenov mirovni sporazum.“Otvorilo se čak i pitanje, što ja smatram zaista neprihvatljivim, da li se odustaje od cilja? Ja ću da vam kažem: ne! Ne odustaje se od cilja. Nije pitanje, dakle, ako gledamo taj plan. Da li plan predstavlja postignuti cilj? Naravno da ne predstavlja. Već je pitanje da li predstavlja put ka konačnom cilju? U mnogo čemu je postignut, ali ne do kraja. Ali da predstavlja put ka konačnom cilju - naravno da predstavlja. Ali se treba pomučiti malo više glavom, malo više pameću, a malo manje krvi proliti".
Preporuke:
5
6
28 četvrtak, 03 maj 2012 10:13
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Ako se posmatra položaj Bošnjačkog narod u BiH i na ostalim prostorima bivše Jugoslavije prvo što pada u oči to je otsustvo bilo kakvog prava i mogućnosti za bilo kakvu odluku od političkih ekonomskih, a bogami i kulturnog stvaralaštva, nauke i civilizacijskog razvoja. Bošnjaci su potpuno sabijeni u "tor" jednog i to slabije ekonomski i kulturno razvijenog entiteta u kome su lišeni realne moći i vlasti. Stranci se pitaju za sve i kroje im kapu kako hoće. Jedini psihološko socijalni odušak imaju da se verbalno i gde stignu fizički iživljavaju nad komšijama Srbima.

Pošavši od realnih činjenica da u Bosni uvek postoji mogućnost nestanka nekog od naroda, nestali su Jevreji, nestali su i Srbi sa teritorije Bošnjačko-hrvatske federacije, a nestaju i Hrvati, Bošnjaci ispunjenje svojih istorijskih tlapnji vide u nestanku Srba iz BiH i republike Srpske. Te očigledno genocidne namere su glavna karakteristika političkih težniji i ciljeva militantnih delova bošnjačke političke elite.
Preporuke:
7
4
29 četvrtak, 03 maj 2012 12:24
Prvo skoci pa reci hop
@siniša

Kritikovanje politike je u opisu djelovanja (nadležnosti) ove stranice, a "kritika" (omalovažavanje, vrijeđanje, pljuvanje i sl.) upućena nekom cjelokupnom narodu je u nadležnosti pravosuđa u demokratskim državama.

Srećom (po Vas), demokratija i vladavina prava na našim prostorima su samo mrtvo slovo na papiru i sredstvo da se pod slobodom mišljenja i izražavanja iznese javno ksenofobija u svim svojim aspektima.

U nedostatku vlastitih kvaliteta, uspjeha i sreće, identifikacija sa uspjesima pojedinaca iz naroda kome isti pripada je pokazatalj potrebe za pripadanje ili lične slabosti. Primijeniti takvo što u raspravi primarno diskvalifikuje njega samog jer intelektualna rasprava podrazumijeva raspravljanje o predmetu, a ne o ličnim svojstvima sugovornika.

Toplo Vam savjetujem da kada se nekom obraćate da naučite pojmove kao što su replika, duplika itd. U protivnom, ostavljate dojam rastresene ličnosti.
Preporuke:
6
9
30 četvrtak, 03 maj 2012 18:44
Filosofija
@Prvo skoci pa reci hop
Gospodine, sto se tice nivoa diskusije i kulture izrazavanja, te ne vrijedjanja sagovornika..., mislim da necete naci drugi sajt u okolini, tj. na prostoru bivse SFRJ sa vecim nivoom i uljudnijim politickim sagovornicima.
STose pak vrijedjanja tice, iznenadila sam se ovoj vasoj pridici, obzirom da me je upravo vas sunarodnik nekoliko komentara iznad vrlo ironicno provocirao i proglasavao cijeli jedan narod (srpski)-sluzinskim (on kaze kako su nas Grci proglasili slugama i to na grckom,mada rijec serbos ne znaci sluga).
O tome kako nas redovito caste epitetima: genocidni narod, agresori, divljaci, glupaci i sl. necu ovaj put, ali to je vec postala stalna praksa vecine, uglavnom zluradih komentatora, Bosnjaka i Hrvata. Ja se pak ne sjecam da vas je iko i ikada na ovom sajtu i u rubrici komentari okarakterisao negativno, ili nazvao pogrdno. Postupke karakterisemo, narode i ljude ne.
S postovanjem i uzdanjem u vasu dobronamjernost, pozdravljam vas.
Preporuke:
8
0
31 petak, 04 maj 2012 07:37
alkar@trajko da traje
latini muslimane vukli za nos,kazete vi a ja dodajen da su ih NEKI DRUGI SUSJEDI sustavno i planski, u drugom svj ratu i u ratovima devedsetih,slali njihove duše u nebeske odaje na put bez povratka..
Preporuke:
4
5
32 petak, 04 maj 2012 07:49
alkar@haralampije
nisan se tio petljat u vase rasprave jer ja san davno reka da je bosne vazda bilo i da će je bit,pa sad kako uređena neznan jer nisan vištac ni nostradamus.ali to da san ja tonći nisan,ja se ne krijen i moje stavove znate.slazen se sa prvo skoči pa reci hop,jer dok god vi trubite u iste velikosrpske gusle i muslimane proglasavate glavnin neprijateljima u njima ćete i imat neprijatelje-sitite se samo koliko ih je stradalo,90% CIVILA ,od ukupnog broja muslimanskih zrtava, od masakra muslimana u podrinju i sj crnoj gori tijekom 2 svj rata pa do ratova iz devedesetih i naročito srebrenice..vojne zrtve ne računan jer ako je rat jači kači,ali muslimanske zrtve u sukobima sa vama su 90 % civili.ako ste išta sad shvatili znate puno vise o sebi,svom narodu i vojničkoj časti.ne umanjujen ovime zrtve na vasoj strani od muslimana,ni muslimanske zrtve od strane mog naroda i obratno ali usporedite brojke iz dva pomenuta rata-usporeddite međusobne muslimanske i srpske zrtve u bosni pa se uvjerite ..
Preporuke:
4
6
33 petak, 04 maj 2012 08:01
alkar@danilo
odavno vi naivno trubite o srpskim zemljama pod kapom majčice rusije-a di je rusija?ekonomski se neće oporavit za sto godina,politički isto tako,geostrateski je izolirana na bliskom istoku i zakavkazju.sve svoje potencijale su usmjerili na energetiku i modernizaciju vojske-a to znači da je vojska klinički mrtva.znate li koliko svega triba da vojska postane respektabilna sila kakva je crvena armija bila?puno će vode proteć dunavon..rusija još ima samo retoriku i verbalnu podrsku onima koji su u zoni njenog interesa i to je sve-osim nuklearnog oruzja nemaju ni moć ni doktrinu ni sredtva,a nuklearno imaju i drugi.oni su nemoćni kad se usporede s amerikom i natoom-pogledajte ko kroji kapu-sad i eu!rusi su izbačeni s balkana i vojno i politički,vi ste okruzeni natoom i eu i kako mislite da će rusi doć do vas-poštom preporučeno!načekat ćete se vi rusije i njene pomoći-ekonomske integracije s rusijom da a teritorijalno-vojne
nema logike ni sanse.ali i dosad ste vi plaćali svoje zablude...
Preporuke:
4
6
34 petak, 04 maj 2012 13:03
Prvo skoci pa reci hop
@Filosofija

Poštovani, da ne budem shvaćen pogrešno, ja ovdje nisam nikakav dežurni policajac niti imam potrebu da hvalim ili kudim bilo čije pisanje. Jedini slučaj kada to činim je kada se neko meni direktno obrati. Odgovoriti na nečije pitanje smatram osnovama kulture komunikacije, ali isto tako razumnim smatram kritikovati ono što se kosi sa civilizacijskim vrijednostima, ali ponavljam, samo kada je meni nešto lično upućeno.

Također, nema potrebe da me me stavljate u bilo kakav tor sa bilo kojim "nickom" ovdje na ovoj sranici, s obzirom da sebe doživljavam kao individuu koja se sposobna sama razmišljati i iznositi svoje viđenje stvari. Nekome se ono može sviđati ili ne, ali sve dok se moja argumentacija zasniva na kulturi dijaloga i argumentima ja zaista ne vidim ništa sporno u pluralizmu mišljenja.

Budite mi pozdravljeni.
Preporuke:
0
1
35 subota, 05 maj 2012 00:58
Inzenjer
Pogledajte danasnju naslovnu stranu NY Times-a. Imaju dva clanka u vezi proslosti i buducnosti Bosne i Hercegovine. Mozda im BiH i nije tako nisko na listi prioriteta kao sto mislite. Opcija 3 iz ovog teksta i dalje nije nemoguca.
Preporuke:
0
0
36 subota, 05 maj 2012 04:10
Danilo
@ Alkar,
Pa,ne bih ja bas rekao da je Rusija tako slaba.Sto se tice ruske vojne sile,vidjelo se nedavno na Gruziji kad su izisli na megdan tvome NATO-u i sta je bilo?

I pored prisustva Amera u Gruziji,samo jedna ruska divizija je sredila kompletnu gruzijsku vojsku za tri-cetiri dana,a sta je NATO preduzeo? Nista.

A,sada imas priliku da gledas atak na Siriju i sta se desava?Ponovo su SAD i NATO zaustavljeni.Zasto ne ponove rat u Libiji?Ne smiju,tu Rusi imaju kopnenu i pomorsku vojnu bazu.
A,zasto ne udare na Iran?Opet ne smiju.

Dakle,SAD je navikla da male drzavice prvo drzi pod ek.sankcijama jedno deset godina,pa onda udari,pa kad vojno ne moze nista,kao u Srbiji,onda ubija civile i rusi civilne objekte.

Srpski narod zeli Ruse na svojoj teritoriji,za razliku od NATO-a sto je osnovna stvar i oni ce tu doci,kad-tad.

Sto se tice ruske ekonomije ne trebas brinuti,imaju sve sto im treba,energiju,sirovine,hrane i za izvoz,pamet,a ostalo je stvar tehnicke izvedbe.
Preporuke:
4
0
37 nedelja, 06 maj 2012 12:21
siniša @ Prvo skoči pa reci hop
Hvala na savetu da učim šta je replika, a evo da i ja vama nešto posavetujem.

Nemojte upotrebljavati termine iz stručnog psihijatrijskog vokabulara, kao što je "rastresenost" jer niste za to stručni i nije mesto za to, a jeste izvesno da ćete ostaviti utisak da vodite džihad na bosanski način.

Naime jedna od taktika i stratehija džihada na bosanski način je tzv. mahalsko orkestriranje čpoznato u narodu kao mahalašenje. To je stručni termin kad bosanske džihadlije obeleže jednu osobu nekim pogrdnim izrazom ili kvalifikacijom koja mu može naneti štetu i na dati zak svi to ponavljaju.
Preporuke:
4
1
38 utorak, 08 maj 2012 00:13
Srpska je Srbinu raj
Tonci zivi ti svoj zivot sa bosnom u njenim granicama ali bez Srpske i Herceg Bosne. Njemacko ujedinjenje je dugo trajalo pa je na kraju postalo rejalnost. Srpska vidi svoju buducnost kao samostalna ili ujedinjena sa Srbijom nije demokratski da sprecite pravo Srpskoj i Srpskom Narodu pravo na postojanje i drzavu Zivjela Srpska Bozija pravda donjece pravdu i preporod Srpskom narodu kad tad. Izrajelci su dugo cekali pa docekali tako i Srbi uz Boziju pomoc s vjerom u boga i u svoje Srpske korene docekace pravdu i slobodu.
Preporuke:
3
0
39 utorak, 08 maj 2012 16:06
Replika Zivjel Srpska zauvjek
Alkar bas si ti manipulativna aljka nemoj da ponizavas i ucenjujes Srpske Zrtve znas ti dobo kako su Srbi nastradali od Turskom genocida nad Srbima koji su Turci pocinuli zajedno sa Bosnjacima i Arbanasima. Evo da te pdsjetim na Srpske zrtve Srpske 1941 Bosnackomuslimanske handzar ustaske divizije zajedno s Hrvatskim Ustaskim divizijama ubili 1 000 000 Srba Jasenovac 700 000 na kozari je ubijeno 60 Srpske Djece u Drina je baceno Hiljade i Hiljade Srba.Tuzlanski kanton je imo 1941 60% Srpskog stanovnistva, 1991 30% stanovnistva Tuzlanskog kantona bili su Srbi danas u Tuzlanskom kantonu Srba nema.Nemoj da vrjedjas Srpski narod nad kojim je izvrsen genocid svakih 50 god.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner